Reservatie- en annuleringsvoorwaarden & huisregels
Door het maken van een reservatie en het betalen van de reservatiekost gaat de klant akkoord met onderstaande reservatie- en annuleringsvoorwaarden en huisregels van luxe kattenhotel Mdame Figaro.
Reservatie en betaling
- Een reservatie is pas definitief bevestigd na ontvangst van de reservatiekost van 50% van het totaalbedrag.
- De reservatiekost is niet terugbetaalbaar bij annulering.
- Het resterende saldo wordt betaald bij het binnenbrengen van de kat(ten), via bankapp of cash.
Brengen en ophalen
- Check-in en check-out gebeuren volgens vooraf afgesproken tijdstippen.
- ndien de eigenaar langer dan 24 uur onbereikbaar is, behoudt het kattenhotel zich het recht voor verdere opvang te organiseren op kosten van de eigenaar.
Annuleringsvoorwaarden
- De betaalde reservatiekost van 50% wordt in geen geval terugbetaald, ongeacht het moment van annulering.
- Bij annulering minder dan 7 dagen vóór aankomst of bij no-show wordt 100% van het totaalbedrag aangerekend.
- Bij vroegtijdig ophalen van de kat(ten) wordt geen terugbetaling voorzien.
Gezondheid, vaccinaties en identificatie
De klant verklaart dat:
- De kat minstens 14 dagen vóór het verblijf correct gevaccineerd is tegen panleucopenie (typhus), rhinotracheïtis (coryza) en leucose.
- De kat minstens 1 maand vóór aanvang van het verblijf ontwormd en ontvlooid werd.
- De kat vanaf de leeftijd van 7 maanden gesteriliseerd of gecastreerd is.
- De kat gechipt en geregistreerd is in een Belgische databank.
- Het vaccinatieboekje bij check-in wordt overhandigd en gedurende het verblijf in het kattenhotel blijft.
Katten die niet aan deze voorwaarden voldoen, kunnen worden geweigerd zonder terugbetaling van reeds betaalde bedragen.
Cameratoegang en privacy
- Elke suite beschikt over een camera met 24/7 live toegang voor de eigenaar.
- Het kattenhotel is niet aansprakelijk voor tijdelijke technische storingen van de camerastream.
Te voorzien door de klant
- De eigenaar voorziet voldoende eigen voeding (droog- en/of natvoer) voor de volledige verblijfsduur.
- Indien onvoldoende voeding wordt meegebracht, voorziet het kattenhotel alternatieve voeding op kosten van de klant.
- Vaccinatieboekje / dierenpaspoort.
- Eventueel vertrouwd speeltje, dekentje of geurdoekje.
- Medicatie en duidelijke instructies indien van toepassing.
Het meegebrachte voer en spullen helpen het welzijn van de kat te behouden en voorkomen stress en maag-darmproblemen
Huisvesting en verzorging
- Katten verblijven niet in groepen met onbekende katten.
- Katten uit hetzelfde gezin kunnen samen verblijven in dezelfde suite indien zij compatibel zijn.
- Dagelijkse verzorging omvat hygiëne, vers water, voeding en individuele aandacht.
- Een trimbeurt zit niet standaard in de prijs.
- Speciale zorg wordt voorzien indien dit vooraf via het vragenformulier is doorgegeven.
Huisregels
- Enkel gezonde katten worden toegelaten. Zieke katten of katten met vlooien worden geweigerd.
- Katten worden gebracht en opgehaald in een veilige draagmand.
- De afgesproken breng- en ophaaltijden dienen strikt nageleefd te worden.
Medische zorg en noodgevallen
- Bij ziekte, ongeval of nood tracht het kattenhotel eerst contact op te nemen met de eigenaar.
- Indien de eigenaar niet bereikbaar is, wordt contact opgenomen met de door de eigenaar opgegeven contactpersoon.
- Indien nodig wordt een dierenarts geraadpleegd, met voorrang aan de contractdierenarts van het hotel.
- Alle medische kosten (consultaties, behandelingen, medicatie en vervoer) zijn ten laste van de eigenaar.
Contractdierenarts Kattenhotel Mdame Figaro:
Sandrine Mergan – Pontweg 9, 9450 Haaltert – 053 41 33 55
Aansprakelijkheid
- Het kattenhotel doet alles wat redelijkerwijs mogelijk is om een veilig en comfortabel verblijf te bieden.
- Het kattenhotel is niet aansprakelijk voor ziekte, verwonding, overlijden, ontsnapping of schade aan persoonlijke spullen, tenzij bij bewezen nalatigheid.
Privacy en gegevensverwerking
Persoonsgegevens en gegevens van het dier worden verwerkt conform de GDPR, uitsluitend voor de uitvoering van de dienstverlening en wettelijke verplichtingen.
Overmacht
- In geval van overmacht (zoals pandemieën, overheidsmaatregelen, technische storingen of natuurrampen) kan het kattenhotel de overeenkomst opschorten of annuleren zonder schadevergoeding.
Toepasselijk recht
Op deze voorwaarden is het Belgisch recht van toepassing. Bij betwisting is de rechtbank van het arrondissement waar het kattenhotel gevestigd is bevoegd.
Buitengewoon
Dit is waar onze reis begint. Maak kennis met ons bedrijf en wat we doen. Wij staan voor kwaliteit en goede service. Sluit je aan, terwijl we samen groeien en succesvol worden. We zijn blij dat je hier bent om deel uit te maken van ons verhaal.